Kursy w Seduo.pl do 6 października o połowę taniej!

 

Seduo.pl – czyli Self EDUcation Online – to platforma z trwającymi średnio 60 minut kursami
z różnych dziedzin: zarządzania zespołem, rozwoju osobistego, nauki języków obcych, umiejętności miękkich oraz programów biurowych.

Z okazji wrześniowego powrotu do szkół i październikowego rozpoczęciu roku akademickiego www.seduo.pl przygotowało akcję promocyjną: wszystkie kursy o 50 proc. taniej. Aż do 6 października!

Dzięki nauce, wiedzy i umiejętnościom zdobywamy przewagę na rynky pracy, podwyższamy swoją wartość u obecnego pracodawcy. Dziś pytanie nie brzmi: czy się uczyć? Tylko pytanie jest: czego, kiedy i jak, zgodnie z moimi, pracownika potrzebami – mówi Rafał Glogier-Osiński, ekspert rynku pracy oraz szef LMC Polska, które jest właścicielem platformy Seduo.pl.

Prawie 100 kursów od ekspertów i praktyków

Na www.seduo.pl, które weszło do Polski na początku tego roku, jest już prawie 100 kursów, w tym od takich gwiazd m.in. jak pisarka Katarzyna Grochola. W kursie „Odwaga w obliczu przeciwności“ mówi m.in. jak dążyć do celu i podnieść się po porażce. Jej historia jest inspirująca, ponieważ sukces, który osiągnęła, przyszedł późno i wcale nie tak łatwo.

Jednym z najnowszych kursów jest „Sztuka samoakceptacji“ autorstwa psycholożki i modelki plus size Bogny Golec. Sama wskazuje, skąd czerpać siłę, by siebie polubić i nie dbać o opinie innych. I to ona, która o sobie samej słyszała „spaślak, leniuch, kloc, cielsko“, pomaga nam zaakceptować siebie. Mówi też o wyjściu poza strefę komfortu i wybraniu – zamiast bezpiecznej pracy na etat tę w branży kreatywnej?

Jest też kurs prof. Andrzeja Blikle, który w „Partnerstwo w zarządzaniu“ mówi, jak z szacunkiem podchodzić do pracownika, jak dbać o relacje, bo tylko wtedy zadania i praca będą wykonane dobrze. Natomiast Natalia Kaczmarek, istrzyni olimpijska w bieganiu, w kursie „Z pasją do celu“ podpowiada jak można pracować, prowadzić biznes w odniesieniu do jej treningów, ponoszenia porażek i czekania na to upragnione zwycięstwo.

Do tego są kursy, m.in. z zarządzania zespołem, bycia skutecznym sprzedawcą, umiejętnością radzenia sobie ze stresem, lepszą komunikacją, motywacją i angażowaniem rozproszonych zespołów.

Pracownicy chcą się szkolić

Seduo.pl to odpowiedź na potrzeby pracowników, którzy chcą się uczyć i dokształcać. A nawet gotowi są zmienić pracę, nie tylko, gdy pensja będzie wyższa, ale gdy nowy pracodawca zaproponuje lepsze możliwości rozwoju.

Tylko, że nie zawsze proponowane przez szefów szkolenia odpowiadają na potrzeby pracowników. Z badania Monitor Rynku Pracy Randstad, którego LMC Polska było merytorycznym partnerem, wynika, że w przypadku ponad połowy ankietowanych (58 proc.) pracodawca nie zapytał ich w ogóle lub rzadziej niż raz w roku o potrzeby rozwojowe! Tylko
w przypadku 12 proc. respondentów pracodawca o ich potrzeby rozwojowe pyta kilka razy
w roku.

Pracownicy mówią wprost i potwierdzają to różne badania: nie będzie rozwoju, szkoleń
– odejdziemy. Dlatego dziś tak ważnym jest, by dbać o rozwój obecnych pracowników i oferować go przyszłym. Pracowników warto zapytać, czego chcieliby się uczyć, jakich kompetencji potrzebują, bo w ten sposób chcą poprawić efektywność swojej pracy u danego pracodawcy. Martwi mnie ta liczba – prawie 60 proc. pracowników, których nikt nie pyta o to, jakie mają potrzeby szkoleniowe
– komentuje Rafał Glogier-Osiński.

60 proc. ankietowanych w badaniu Randstad deklaruje, że preferowaną formą szkoleń są zajęcia stacjonarne w grupie. 31 proc. opowiedziało się za grupowymi szkoleniami online, a 27 proc. wyraziło zainteresowanie ćwiczeniami indywidualnymi z trenerem. 24 proc. respondentów przyznało, że najlepszym rozwiązaniem są dla nich indywidualne szkolenia online. Szkolenia online zdecydowanie preferują pracownicy przed 30. rokiem życia, a dla millenialsów najważniejszą formą rozwoju są stacjonarne szkolenia w grupie. Szkoleń nie lubią najczęściej pracownicy powyżej 50. roku życia.

Najchętniej szkolenia online wybrali pracownicy w wieku 18-29 lat, czyli ci na początku drogi zawodowej. Pracodawcy powinni wychwycić tę potrzebę i tak zorganizować np. onboarding oraz początek pracy, a potem proces szkoleniowy i rozwojowy, by ci pracownicy chcieli u nich na dłużej zostać. Ponadto, sugeruję pracodawcom zwiększenie uwagi na szkolenia online jako alternatywę dla wielu kosztownych, długotrwałych szkoleń z trenerami. Dobre wyważenie elementów programu szkoleń i podział ich na realizowane w formie online oraz organizowanie rzadziej, ale bardziej dopasowanych do potrzeb oraz docenianych przez pracowników szkoleń z trenerami, zwiększa rentowność budżetu szkoleniowego – dodaje Rafał Glogier-Osiński.

Więcej: www.seduo.pl